1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2853562

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Andersson: En ramsa det inte var tryck i igår var inledningsvis när stå och sitt skulle växelköra "Röd och vit-Hockeydynamit". Skrota det experimentet, blev fiasko enligt mig

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
mikenomad: introt eller tifot med papperslappar var inte heller speciellt lyckat.. visst det är väl fräckt när det är färg och så ..men det var i princip knäpptyst från läktarna när spelarna kom in . Det är mer sjukt mer tryck när folk kan stå och klappa takt till intot .

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Tror det skulle vara lättare att få med hela publiken om inte ramsorna innehåller långa textrader. En eller två rader som upprepas räcker.

Gå tillbaka till ramsor som användes för 15-20 år sedan så kommer hela SCA Arena att sjunga med.

Personligen vägrar jag att sjunga med i nuvarande urval.

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
mikenomad: Om man skippar "och" i ramsan så kan den nog gå, ungefär som "gröna, vita, Hammarby"

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...