Propagandus: de får göra hur jävla mkt fel de vill men gör det åt båda håll i s f. ser jävla illa ut när bara ett lag blir förfördelat av deras "misstag". Nån enstaka gång kanske Timrå är på "tacka och ta emot" sidan av en sån match men annars är väl snarare känslan att vi är på "bend over and I'll show you" sidan, när det kommer till matcher med en klar vinnare av domsluten. "Det finns ingen rättvisa inom hockey" är en känd fras som det vore oerhört skönt att slippa använda/höra just gällande domarinsatsen. Att bli rånad av en stek het motståndarmålis kan man ta men att bli rånad av 4 zebror det sticker i ögonen.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
ser jävla illa ut när bara ett lag blir förfördelat av deras "misstag". Nån enstaka gång kanske Timrå är på "tacka och ta emot" sidan av en sån match men annars är väl snarare känslan att vi är på "bend over and I'll show you" sidan, när det kommer till matcher med en klar vinnare av domsluten. "Det finns ingen rättvisa inom hockey" är en känd fras som det vore oerhört skönt att slippa använda/höra just gällande domarinsatsen. Att bli rånad av en stek het motståndarmålis kan man ta men att bli rånad av 4 zebror det sticker i ögonen.