Hank: Eller så kör vi mongolisk strupsång allesammans .. kan bli riktigt fräckt och låta djävulskt mäktigt. . Lite osäker ...men tror inget annat lag i världen kör det..
Karlsson74: KB 65 har kört det i många år redan. Funderar om man kan köra något Sture inspirerat intro som börjar redan på söndag eftermiddag. Borde ge klubben mer intäkter om man kan öppna hallen redan dagen innan
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...