Lulessss: den tanken slog mig igår. Vinnaren av denna serie tar guld. Väldigt typsikt Timrå. Vore kul om vi var otypiska för en gångs skull och faktiskt gick vidare ur guldkvarten.
Är väl lite därför som man blir lägre än lägst vid förlust. Vi har ett otroligt lag, kan vi få visa det för den breda massan nån jäkla gång.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Är väl lite därför som man blir lägre än lägst vid förlust. Vi har ett otroligt lag, kan vi få visa det för den breda massan nån jäkla gång.