SebastianH: Om Färjestad åker ut vilket verkar ske är det vidöppet mellan de lag som är kvar. Hoppas verkligen att vi slår ut Frölunda. Det är vi värda efter så många stolpen ut, skridskoskenor som går av m.m tycker jag 😊 Detta är året det kan ske, så pass bra är vi. Vi kan slå alla i år det är fakta inget hittepå.
Ber till alla hockeygudar som finns. Och även de som inte finns 😃
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ber till alla hockeygudar som finns. Och även de som inte finns 😃