Gått på hockey och jobbat som ett svin, så har veckan sett ut. Läst mig till de andra matcherna. Men ikväll blev det rötjut och lite reprisplöj. Fy HELVETE vad njutbart att se ett FBK helt ur balans. En Mitell som grååååter....väl medveten om att Karlstadsmaffian inte kommer vara nådiga. Han är svag. Hela laget är svagt. Forwards sviker, en ifrågasatt backsida lever upp till tvivlen och Lindbäck är.......tja Lindbäck. En målvakt som hade en Freudiansk vår för sisådär 10 år sen och har byggt en karriär på det. Men som nu är div 1-mässig. Njutning på ejakuleringsnivå när FBK chockas över att de lyder under samma bedömningsnivå hos domarna som övriga lag. Ett bryskt uppvaknande för Mitell o co, saknar dock kommentarer från Loooob
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer