Mustard Tiger: Korrekt. 2-1 föregås av 3 fel/slarv. 1) Jonte flippar bakom eget mål och tar inte ansvar. 2) Nässen för het och går bort sig. 3) Koivistu ser helt avslagen ut(förkylning i kroppen eller lite bakis). Borde inte spela mer nu.
Jäkligt synd på en period när vi kommer ut och är över 20 min det lite bättre laget. Släpper det för VF nu i andra eller är dom inte bättre?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer