Nougath: Ok bortaperiod men slarv kostar oss ledningen. Sedan säljer sig Johansson på 1:a målet. Man ska inte kunna lägga upp den i taket nära målvakten från kanten. Frölundas målvakt går ut hela tiden och skär av vinklar
Hank: Exakt rätt det du säger om JJ. Har sagt det ofta att JJ är för långt in i målet. Vet inte om det är dåligt självförtroende eller om det är den gamla målvaktsstilen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer