Degenerate: Äcklad av Jokinens oförmåga att få ändring på matchbilden, att engagera sig för att få fart på bänken, han ritar en plan inför match sen håller man den strategin, oavsett om man blir tryckta i röven av glenn hc med 4-1 i kvart 5 period 2.
Bänkar ingen spelare. Byter ingen målvakt. Säger ingenting. Står stilla med händerna i fickorna och hoppas att gud ska agera. Rönnberg springer mellan spelarna, eldar på, omstrukturerar spelet och strategin. Trött. Man blir ledsen.
Jokinen är en enormt bra coach samtidigt. Han behöver bara agera under spel också. Analysera bättre.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer