P A: Vart har du varit de senaste årtiondena? Att förlora med flaggan i topp är ju nästan vårat signum.
Vi kan göra en staty av Lehtonens skridskoskena. For att påminna oss om att vi Timråiter, vi skall minsann inte drömma och tro att vi har nått att komma med.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vi kan göra en staty av Lehtonens skridskoskena. For att påminna oss om att vi Timråiter, vi skall minsann inte drömma och tro att vi har nått att komma med.