{10486}: Man spelar Hållander-Kapanen i sista bytet så Frölunda får chans att slå något extra slag. Alltså Jokinen försöker ju inte ens. Jävla Freddan-självspelande piano-Andersson-hockey han bidrar med.
{10774}: Ne jag försöker inte göra sitt jobb och få dom att göra sitt jobb och sen att Oliver inte ens försöker när han får chansen visar bara på att han inte bryr sig och pissar på Timrå och grabbarna som verkligen vill som Walle
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer