1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2855558

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Gooode: Vill klargöra att jag verkligen inte tycker att det är positivt om vi måste avvara Dahlén men jag kan samtidigt inte känna nattsvart mörker och hopplöshet iom det. Tycker det visat sig förut att laget faktiskt t.o.m. kan steppa upp i hans frånvaro. Ja den här diskussionen har vi ju haft en del härinne. Behöver som sagt inte vara svart eller vitt i vad man tycker om Dahlén bara för att man känner si eller så inför hans förmodade frånfälle.

Nästan viktigare just i morgon då att Lundmark och Eriksson är åter. Och tänk OM.....tänk om Didde, som jag läste att det är dag för dag på, skulle kliva in!

Däremot skulle jag lida nåt oerhört med honom själv, så jävla grymt om det största Timråhjärtat (ett av dem iaf) vi någonsin haft i laget inte ska kunna vara med och bidra när det verkligen, verkligen gäller....

Svarskommentarer

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
mikenomad: även om Didde är spelklar fysiskt så känns det lite långsök att han skulle ha matchtempo i sig för att kliva rakt in i en slutspelserie

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...