Greven: Blev bara trött och suckade. eftersom jag tycker det har varit genomgående egentligen hela säsongen. .Det yttersta beviset att man inte besitter något offensivt självförtroende alls att tala om. Det som är så tråkigt eftersom det troligen blir vårt fall är att varenda back allt för oftast väljer pass eller sarghörn ist för avslut.. Det är Inte för inte våra backar plockat minst poäng av samtliga lags backupställningar.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Det som är så tråkigt eftersom det troligen blir vårt fall är att varenda back allt för oftast väljer pass eller sarghörn ist för avslut..
Det är Inte för inte våra backar plockat minst poäng av samtliga lags backupställningar.