Jag tror på vinst ikväll. 4-2. sedan tror jag vi åker ner & vinner 7e avgörande matchen . Vi åker ner med trålen och rensar ur hela västkusten. 1-3. sista i tom kasse, Juel gör en monstermatch.
Jag hoppas, tror & vill att det är våran tur att få studsarna med oss nu. det förtjänar vi så in i helvete!
Det är denna tid på året man ska älska som supporter, själv lider jag nått oerhört.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag hoppas, tror & vill att det är våran tur att få studsarna med oss nu.
det förtjänar vi så in i helvete!
Det är denna tid på året man ska älska som supporter, själv lider jag nått oerhört.