" SANNINGENS ÖJNEBLICK " ikväll TIMRÅ IK 🙏🙏🙏 Int fan vill släck ne EON redan ikväll??? Hur i helvete ä dä möjligt att Hållanner stå på 0 p efter 5 match???? IKVÄLL FÅR HAN " LAS KETCHUPFFEKTEN " 💪💪💪 Piss enkelt i eget territorium å sagolikt bra effektivitet i anfallszon 💪💪💪 Juvelen i kassan ikväll( Håller tätt ) å ett jävla driv i 60 min å vi ta oss tä 7 direkt avgörande på Ullevi på Lillörta!!! Hemmabaren öppna redan kl 9 ida vintertid å LÖNNÅ på högsta på Grammofon 👌👌👌 LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳 GE OSS FRID Å VINN Å SKRAP FRAM EN 7 Å AVGÖRANDE 💪💪💪🥅🏒🥅🏒🥅🏒 HALLELUJA 🙏🙏🙏
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Int fan vill släck ne EON redan ikväll???
Hur i helvete ä dä möjligt att Hållanner stå på 0 p efter 5 match???? IKVÄLL FÅR HAN " LAS KETCHUPFFEKTEN " 💪💪💪
Piss enkelt i eget territorium å sagolikt bra effektivitet i anfallszon 💪💪💪
Juvelen i kassan ikväll( Håller tätt ) å ett jävla driv i 60 min å vi ta oss tä 7 direkt avgörande på Ullevi på Lillörta!!!
Hemmabaren öppna redan kl 9 ida vintertid å LÖNNÅ på högsta på Grammofon 👌👌👌
LÅT DÄ RINNA LÄTT IKVÄLL RABBUSLINGAR 🥳🥳🥳
GE OSS FRID Å VINN Å SKRAP FRAM EN 7 Å AVGÖRANDE 💪💪💪🥅🏒🥅🏒🥅🏒
HALLELUJA 🙏🙏🙏