Patrick Polly: De två första matcherna var han en av våra bästa tekare. Plus att han driver på sin kedja bra och har stått för en del svettiga brytningar och skapandet av chanser i offensiv zon.
Som går att jämföra med kalven Eisenmenger som var rätt dålig på att teka, rent av svag i närkamper givet sin storlek och dessutom sällan/aldrig fick spela pga att han var för dålig.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Som går att jämföra med kalven Eisenmenger som var rätt dålig på att teka, rent av svag i närkamper givet sin storlek och dessutom sällan/aldrig fick spela pga att han var för dålig.