Får köra annat upplägg nästa säsong angående träningsupplägget. Uppenbart vi inte orkar IYFH mer än någon period. Kanske köra tung träning under uppehållen och lite lättare mellan matcherna än tvärtom. Detta måste analyseras efter säsongen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Får köra annat upplägg nästa säsong angående träningsupplägget.
Uppenbart vi inte orkar IYFH mer än någon period. Kanske köra tung träning under uppehållen och lite lättare mellan matcherna än tvärtom. Detta måste analyseras efter säsongen.