Nougath: Ja tack för säsongen. Renovera backsidan nu. Skeppa spelare om så behövs. Forsmark bland annat. Finntrion är ju inte under kontrakt som väl är.
Vill vi vinna nått så kan vi inte klippa och klistra ihop en backsida som är byggd för hur spelet såg ut i Elitserien 2003.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Vill vi vinna nått så kan vi inte klippa och klistra ihop en backsida som är byggd för hur spelet såg ut i Elitserien 2003.
Kimmo, upp till bevis nu.