X-Län: Nä, vi skulle ha spelat i HA ändå med det här laget, det är ju en roligare serie också så frustrerad som man bär nu blir man inte då. Tack för den här säsongen.
X-Län: Känslan är att vi kommer bli helt nedstängda. Hur många gånger har vi vart i den här situationen i grundserien? Blir alltid bandysvängar ut mot sarg, pass upp till back som skjuter i täck. Sen börja om och gör samma sak
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer