The great one: fascinerande matchserie ändå. Frölunda gör nästan bara skitmål serien igenom. Jag tycker det är talande för hela slutspelet. Frölunda är ett klart mindre skickligt lag än oss men hårt jobb räcker långt! Frölunda jobbade hårdare än oss i varenda match. Vann dom skotten en enda match?
Dom vinner på mer hjärta och mer hårt jobb än oss. Vad ska man säga? Bästa lag vann.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer