1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615011 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2857463

Sv: Kvartsfinal 2025 Timrå IK - Frölunda HC
Zäta75: Om Liljegren stämmer, vilket jag verkligen inte hoppas. Då är jag rädd att min tes stämmer. Om att Jokinen kommer vurma för sin breda trupp över allt annat. Vi skall orka åka skridskor. Jada jada.

Får deja vu och rysningar bara jag tänker på Nubbens uttalande.

"– Jag tror inte att något lag har en bättre åttonde back eller 14:e forward än oss"

Sen blir jag lite fundersam när Expressen menar på att "vi betalar bra" för Heikkinen. Inte riktigt den spelartypen jag hade hoppats att vi skulle lasta högre lön på. Det är snarte en sån vi skulle fått som "bang for the buck"

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer