Knylan: Som vanligt är det ett j***la gnällade på Strimmorna i den här gästboken, det är barnsligt och dessutom kränkande mot tjejerna.
Mitt intryck är att mycket av det som TIFO-gruppen presterat är taffligare och oproffsigare än Strimmorna.
Men generellt tycker jag att hela Intro/inramningsfrågan är ett problem för TIK - taffligare skött än på de flesta andra arenor. Tom frack-killen i Gärde är skojjigare än motsvarande hockeykråka i Timrå. Jag tror att man bör ta kontakt med proffs på området; dramaturger, scenografer, regisörer, pyrotekniker eller liknande för att skapa en proffsig inramning till matcherna.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Mitt intryck är att mycket av det som TIFO-gruppen presterat är taffligare och oproffsigare än Strimmorna.
Men generellt tycker jag att hela Intro/inramningsfrågan är ett problem för TIK - taffligare skött än på de flesta andra arenor. Tom frack-killen i Gärde är skojjigare än motsvarande hockeykråka i Timrå. Jag tror att man bör ta kontakt med proffs på området; dramaturger, scenografer, regisörer, pyrotekniker eller liknande för att skapa en proffsig inramning till matcherna.
Dock, ingen skugga äver Hassebo! ;-)