1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2857909

Sv: Silly Season 2025-26
OlliJanne: Hoppas vi frigör pengar och värvar någon av Teemu Hartikainen, Juuso Pärssinen eller Aatu Räty. Krävs nog en likvärdig center för att vi på allvar ska bli att räkna med. Och en riktigt bra back. Tycker vi ska passa på Bernhardt, visst han är offensiv och skjuter mycket och bra vilket vi skulle behöva. Men tycker vi ska satsa på något bättre. En vinnare inte en som åker ur med ett lag.

Hållander blir det intressant att följa om han stannar i Timrå eller inte. 50/50 vad det verkar. Har hört från källor som säger att han stannar i ett par år till i Timrå eftersom familjen säger nej. Men också de som säger att han kommer att åka över själv och testa.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
Zäta75: fast det låter konstigt. Bara för att dom åkt ut, ska man inte kunna värva en spelare för det?
Luleå värvade Hållander bla. Vi behöver någon som kan skjuta från blå.

Sv: Silly Season 2025-26
HÅLLANDER ÄR KLAR!!!!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer