OlliOlla: Precis så. Kollar vi på Vårt sätt att försvara ledning och Frölundas. Så är det ju skilda världar. Speciellt där Frölunda inte slutar att spela. Stängde när man behövde och attackerade med lite längre anfall mellanåt.
Men det krävs ju mer spelsmarta backar då vill säga. Nu hade vi till exempel Finntrion som inte skulle lyckats träffa en ko med en pass på nån meters avstånd.
Även om vi absolut saknade Diddes fysik och tyngd framför egen kasse givetvis.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer