1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2858166

Sv: Silly Season 2025-26
{469}: haha ja och ”lära oss hålla en ledning”. Själv tycker jag det vore kul om vi faktiskt kunde vända åtminstone ett underläge på en hel säsong.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
OlliOlla: Precis så. Kollar vi på Vårt sätt att försvara ledning och Frölundas. Så är det ju skilda världar. Speciellt där Frölunda inte slutar att spela. Stängde när man behövde och attackerade med lite längre anfall mellanåt.

Men det krävs ju mer spelsmarta backar då vill säga. Nu hade vi till exempel Finntrion som inte skulle lyckats träffa en ko med en pass på nån meters avstånd.

Även om vi absolut saknade Diddes fysik och tyngd framför egen kasse givetvis.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer