1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2858480

Sv: Silly Season 2025-26
Nougath: Lander är som Sputnik skriver en skugga av sitt forna jag. Han gör absolut jobbet, det håller jag med om. Men en riktigt bra shlspelare är han inte längre.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
0tto: Som en tredje fjärde center som han får klassas som nu så skulle jag vilja påstå att han är en förbannat bra spelare. Han var en av dom bättre i slutspelet, vilket han ofta är. Ganska bra egenskap om du frågar mig.

Sv: Silly Season 2025-26
0tto: I slutspelet steppade han ju dock upp rejält och var en av våra bästa spelare. Förmodligen på ren tjurkskallighet.

Men däremot så tror jag att han kommer sjunka i hiarkin till kommande säsong. Kan till och med bli så att han centrar en 4:e kedja och att Eriksson går som 3:e center.

Det måste jag ändå säga, att Lander håller för att vara klass som en 4:e center i allafall. Där inte poängen är prio nummer 1.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer