{469}: typ utvecklingsbar är han ju änd .... Men NHL dammsuger tyvärr lite hur de vill på marknaden oavsett kontrakt eller inte... ..tycker vi iom att vi tappar lundmark fölorar vi en spelare vi skulle byggt nån sorts stabil grund och framtid på.. kvar är päjärvi boyce lander osv .spelare som kvalitetsmässigt passerat zenit.. Ska bli intressant att se vad man ersätter honnom med. Om vi får se nån Jokineneffekt åt motsatt håll..
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Ska bli intressant att se vad man ersätter honnom med.
Om vi får se nån Jokineneffekt åt motsatt håll..