Modano: håller med. Sluta berätta för allt och alla att varenda spelare ska spela någon annanstans. Visst, kul med utveckling men nu börjar det bli en parodi. Kanske ska lägga lite energi på patriotism.
OlliOlla: Ok om Jokinen tänkt stanna här i 10 år som Rönnberg. Men Jokinen ser ju inte Timrå som nån slutdestination precis. Han lär väl lämna för NHL en dag och ta med sig 4 spelare på köpet eller nått.
Njae, Kimmo måste steppa upp denna Silly, om inte sponsorer och supportrar skall tappa intresse som sagt.
Pallar inte med mössan i hand mentalitet nått mer. Leverera ett lag som inte skall kvala. Tack.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer