Alla verkar vi överens om att någon sorts förändring måste genomföras och det snarast. Enligt min uppfattning har Peo totalt kört fast med laget, en ny röst med nya infallsvinklar och idéer borde således få chansen om vi överhuvudtaget ska en möjlighet att vända detta. Om inte detta sker så har jag oerhört svårt att se minsta lilla ljusning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Enligt min uppfattning har Peo totalt kört fast med laget, en ny röst med nya infallsvinklar och idéer borde således få chansen om vi överhuvudtaget ska en möjlighet att vända detta.
Om inte detta sker så har jag oerhört svårt att se minsta lilla ljusning.
Vad tror ni andra TIK-supportrar?