hassebo: Två junisar med jumboflaggor i stället för de osannolikt fula hockeykråkorna - tycker jag låter som en mycket bra idé. Eldkastare är oxo okej.
Men återigen, det skulle inte vara fel att ta hjälp av proffs på scenografi eller liknande för att få snits på intro/inramning.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men återigen, det skulle inte vara fel att ta hjälp av proffs på scenografi eller liknande för att få snits på intro/inramning.