Jaha så vi hade alltså 3 NHL-kvalificerade spelare under säsongen? Synd att det inte märkts i poängen och slutspelet. Vad säger det om Olli som coach när han hade sådana bra verktyg i lådan men fick inte ut mer? Dessutom SHL:s bästa målvakt i Juel. Är allt backarnas fel ändå kanske...hmm
Jadu Kapanen...du har mycket jobb framför dig. Oavsett vilka han får in så känns det som antingen spelar vi skräckkval nästa vår eller slutspel. Kommer vara oerhört nervös höst 2025.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...