Nisse1: Alltid oroligt när det blir ett skifte där flera tongivande spelare försvinner samtidigt. Men det är väntat och jag försöker tänka att Kapanen och föreningen är väl förberedda
Japp hopp Karpan å Nubbsen å Ollonen ha en plan nu nä en efter en försvinn!! Ell ska vi bar ha junkar i lage utan rutin? Snart komm Nykänens ajö mä!! Super Allsvenskan here vi cOmE 💪💪💪
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...