I princip har vi att handla upp för både en förstakedjan och andrakedja. Kvarvarande spelare är ju för 3:e och 4:e linan. Om nu Dahlén stannar så har vi en i första iaf. Känns inte jättebra. Nä Olli får snöra på sig skridskorna.
Edit: jag är medveten pessimistisk för att mentalt förbereda mig för det värsta.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Edit: jag är medveten pessimistisk för att mentalt förbereda mig för det värsta.