Tom Topp: en tacksam grej är ju att kapitalkraven minskar från den planerade höjningen till 10% ner till 5% istället!
Publiksnitt över 5000 till exempel. Det borde bli nått plus i bokslutet i allafall!
Däremot så har vi nog haft en del spelare tack vare sponsorer. Tänker på Finnarna etc. Som gör att vi kanske inte kan räkna med de pengarna? Om inte sponsorerna är villiga att fortsätta med att bidra till nya spelare vill säga.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer