inge fel på finnar,om dom är bra eronens säsong,upp lite sen ifjol men dom gjorde väl så gott dom kunde mjuka,inte skjuta,rätt kassa uppspel de va säsongen 24/25 för dom glömde,peta med klubban, mesiga runt vårat eget mål framåt syntes dom inte
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
eronens säsong,upp lite sen ifjol
men dom gjorde väl så gott dom kunde
mjuka,inte skjuta,rätt kassa uppspel
de va säsongen 24/25 för dom
glömde,peta med klubban, mesiga runt vårat
eget mål
framåt syntes dom inte