erathoo: vet inte om jag riktigt tror på det ryktet... Men skulle vi nypa både hugg och Heikkinen från Skellefteå så skulle det väl klassas som en av de större hockeybomberna i SHL de senaste fem sex åren. Tror dock vi är mer i behov av att lägga de pengarna på en riktigt bra center eller back med offensiva egenskaper .
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Tror dock vi är mer i behov av att lägga de pengarna på en riktigt bra center eller back med offensiva egenskaper .