Hockeyn saknar logik. Luleå skjuter 13 skott på hela matchen gör 4 mål och vinner. Vara 2 skott i sista perioden och varit tillbaka pressade hela 3:e. Allt flax som Frölunda hade mot oss verkar dom få tillbaka nu.
The great one: Luleå är ramstarka och har haft Bulan i 500 år. Kan vara lätt att lägga det på flyt men dom gör allting som dom ska. Vi hade hittat ett sätt att tappa matchen med vårat ojämna och spretiga spel.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer