1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2860062

Sv: Silly Season 2025-26
Kerstin_k: Precis. Sen har jag sugit på karamellen lite. Visst att vi med Jokinen kommer bli av med spelare på vägen, men drar de till NHL så kommer det alltid komma in pengar som styrker klubbens ekonomi.

Precis så man vill arbeta. Ju mer spelare vi skeppar till NHL, desto attraktivare blir vi. Snart kommer vi då också få dom där "stortalangerna" som väljer vårat hockeygym etc.

Det viktiga blir att ha den där stommen kvar, som är tillräckligt bra att hålla oss som ett ständigt slutspelslag. Vilket vill säga Play in eller topp 6.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 2025-26
{469}: Så var cirkusen igång igen...
Uppladdat:

500x0-screenshot20250405-192540.png


Sv: Silly Season 2025-26
Nu svär jag väl lite i vår kyrka, men Svartvadet är faktiskt en helt okej bisittare i hockeysammanhang, en av de bättre i min mening.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer