Karlsson74: OM det skulle visa sig stämma. Ja då bör Kapanen börja satsa på en Pokerkarriär. Med tanke på den övertygande dementeringen i ST angående Kellman.
Har dock ingen koll hur ofta sånt här lyckas gå förbi Madhawk, men visst kan det säkert hända nån gång då och då.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Har dock ingen koll hur ofta sånt här lyckas gå förbi Madhawk, men visst kan det säkert hända nån gång då och då.