Frella: Ingen dum ide att fråga Huss..Han satt på läktaren sist i MIF matchen, han kunde väl lika gärna ha stått i båset..Den största pepparen var ju helt klart Nubben som jobbade frenetiskt med att få liv i de hängande huvudena, men som sagt lite idrottspsykologi skulle nog inte skada i dessa hjärnor nu..........Lite BÄST NÄR DET GÄLLER skulle behövas nu.......
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Ingen dum ide att fråga Huss..Han satt på läktaren sist i MIF matchen, han kunde väl lika gärna ha stått i båset..Den största pepparen var ju helt klart Nubben som jobbade frenetiskt med att få liv i de hängande huvudena, men som sagt lite idrottspsykologi skulle nog inte skada i dessa hjärnor nu..........Lite BÄST NÄR DET GÄLLER skulle behövas nu.......