Eller kanske skicka hit ngn som kännetecknat Timrå genom alla tider (nästan). Någon som åker skridskor utav bara helvete. Jocke nilsson var en, Starostenko var en annan, Sjöberg yttreligare en och självfallet Gerhardsson. Såna spelare var ibland de som väckte liv i andra på banan. I år ser jag ingen sådan spelare. En spelare som det sprudlar adrenalin om är verkligen välkommen hit!
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En spelare som det sprudlar adrenalin om är verkligen välkommen hit!