KING EDWARD är den som sprudlar adrenalin just nu, men jag tror att Starostenko skulle själv kunna lyfta dagens TIK ovanför de båda strecken.
Men styrelsen i TIK verkar ju vilja något helt annat och jag hoppas verkligen att det INTE är att sparka PeO.
Matchen mot AIK är den sämsta insats jag sett någonsin, (med tanke på vilka spelare som är i laget)R. Carlsson och Styf är dom som verkligen ger allt och spelar som Timrå ska.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Men styrelsen i TIK verkar ju vilja något helt annat och jag hoppas verkligen att det INTE är att sparka PeO.
Matchen mot AIK är den sämsta insats jag sett någonsin, (med tanke på vilka spelare som är i laget)R. Carlsson och Styf är dom som verkligen ger allt och spelar som Timrå ska.