erathoo: Hardegård loggar tunga minuter nu. Iaf känns det som så. Han nämns hela tiden tycker jag. Bådar ju gott.
Hoppas att Luleå vänder den här matchen och vinner. Det kliar i kroppen varje gång dom lottar in ett mål. Tar pucken inte på en skridsko eller klubbknopp är det på någons huvud den tar innan den går in.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Hoppas att Luleå vänder den här matchen och vinner. Det kliar i kroppen varje gång dom lottar in ett mål. Tar pucken inte på en skridsko eller klubbknopp är det på någons huvud den tar innan den går in.