DenRöda: Ja jag håller med, en HA/div1/junior scout är värd pengarna. Speciellt för en klubb som inte har råd att slanta upp för exempelvis Joel Kellman som Kapanen sa.
Patrick Polly: Har inte alla SHL-klubbar redan stenkoll på HA? Div1 i all ära men de som är framträdande där gör bäst i att gå till HA istället för SHL. Finns ett fåtal undantag som bekräftar regeln.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...