Nu håller jag tummarna för att SSK går upp, de är ett lag jag kan respektera. Bofors vete fan, grislag av hävd och gammal vana. Gnaget? Nja, de kommer inte "tillåtas" vara det enda Stockholmslaget i SHL ;-)
Andersson: Sjukt att domarna låter Djurgården hålla på. Det är minst en tvåa i varenda närkamp, har aldrig sett så många crosscheckingar i en period förut. Tufft spel i slutspel hör ju till men Djurgården försöker ju bara skada spelare i varje närkamp.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer