Andersson: Ja, De bevisade idag att de inte ska högre upp, beter sig som idioter. Okej att man kan spela tufft men det där var inte tufft utan fegt som fan för att skada och försöka sätta sig i respekt till nästa match. Jag hoppas alla Timrå 08 åker på nästa match med Timråmerch och håller på SSK, om inte annat som ett tack för deras banderoll efter Modo-matchen. Jag hoppas även Modoiterna gör detsamma. Jävla avskum Dif.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer