Vad ser Kimmo, Nubben och Olli i Wästfelt ?..en 4e-center? 1a Pettersson, 2a Eriksson, 3e Lander och 4e Wästfelt. Pettersson rubbar ingen av dessa 3 på. Eriksson ska satsas på. Lander är högst 3e-center. En tydligt sämre centersida. Alla värvningar hittills utom Heikinnen är rena budgetvärvningar. Med Hållander och Kapanen borta, lägre licenskrav och samma spelarbudget...vad menas?
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
En tydligt sämre centersida. Alla värvningar hittills utom Heikinnen är rena budgetvärvningar. Med Hållander och Kapanen borta, lägre licenskrav och samma spelarbudget...vad menas?