Tycker det är jävligt dumt att total såga detta. Jävligt tråkigt om han läser detta, vilket jag är övertygad att han gör. Vilket välkomnande! Han får ju en helt annan roll hos oss. Jag tror det kommer att bli bra!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jävligt tråkigt om han läser detta, vilket jag är övertygad att han gör.
Vilket välkomnande!
Han får ju en helt annan roll hos oss.
Jag tror det kommer att bli bra!