Wessa 4:e center då och Linken får flytta upp som 3:e center. Lander i första och EP i andra.
Får hoppas på exceptionell utveckling fortsattvis på linken. Märkligt vi är ändå en topp 6 klubb i världens näst bästa liga men kan inte mönstra en starkare centersida.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Får hoppas på exceptionell utveckling fortsattvis på linken.
Märkligt vi är ändå en topp 6 klubb i världens näst bästa liga men kan inte mönstra en starkare centersida.