1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614997 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 2862752

Sv: Silly Season 2025-26
Rip Kirby: Ja, vad fan är det frågan om egentligen?
Känner att jag behöver skriva av mej nu. Vart är ambitionen? Ett etablerat slutspelslag? Jo jag tackar jag :-)
Optimisten i mej säger att vi går in i serien med en 2:a-center (Emil P) och tre 3:e-centrar (Lander, Eriksson och Westfält).
Pessimisten säger en 2:a, en 3:e (Lander) och två 4:e-centrar (Eriksson och Westfält)

Vem ska driva förstalinan? Vi måste vara nära konkursens brant, när vi inte kan hitta ett bättre alternativ till 1:e-cnterpositionen?
Vem har man tänkt där? Eriksson? Westfält? Är någon av dom kapabla att leverera 15-20 mål och 20-25 assist på en säsong?
Från att ha varit (i allafall nästan) en utmanare om guldet, så blir vi nu en utmanare till kvalplatsen :-(
Snälla Olli och Nubben: bevisa mej fel! -men jag är skeptisk...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer