Modano: Helt ärligt så bryr jag mig inte om vad ni får för lag, men Westfält är bra. Sen verkar du inte fatta att Markus inte värvades som en 1a center till er utan mest troligt som en 3:e center och i de rollen är han riktig bra, men du sneglar bara på poäng och sådana människor tenderar att ändå inte förstå när man försöker förklara. Släpp caps lock nu din fjant!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Sen verkar du inte fatta att Markus inte värvades som en 1a center till er utan mest troligt som en 3:e center och i de rollen är han riktig bra, men du sneglar bara på poäng och sådana människor tenderar att ändå inte förstå när man försöker förklara.
Släpp caps lock nu din fjant!